Pliant de prezentare
 
>> Acasa   
 
 
 
Chestionar de satisfactie/ feedback al pacientului

 

 
 Telefon urgente

 0236.340.410

 Pentru urgente programul
 este non stop

 
 
 Contact

 Spital Orasenesc Tg. Bujor
 
 Str. G-ral. Eremia Grigorescu,
 Nr. 97, Cod postal 805200
 Localitatea Tg. Bujor
 Judetul Galati
 
 Cod fiscal 3346913

 
 
 
      Spitalul Orasenesc Tg. Bujor doreste satisfacerea cat mai deplina a cerintelor si asteptarilor dvs. Opinia dvs despre serviciile medicale de care ati beneficiat in cadrul spitalului este foarte importanta pentru noi in scopul imbunatatirii continue a calitatii serviciilor medicale oferite.

      Pentru pacientii minori / pacientii fara discernamant chestionarul poate fi completat de catre insotitorul / apartinatorul acestuia.

      Va multumim pentru amabilitate si obiectivitate.
Va asiguram ca parerea dumneavoastra va fi luata in considerare.

Perioada spitalizarii:    
Sectia:    
Calitatea dvs.:    
Sex:    
Varsta:    
Mediul de rezidenta:    
Ultima scoala absolvita:    
Starea civila:    

1. Cand ati intrat prima data in spital ce impresie v-ati facut in unitatea de primire? (alegeti trei cuvinte care descriu cel mai bine impresia dvs.)

            

2. Situatia din unitate de primire, pe care tocmai ati descris-o, v-a modificat starea de spirit?

  

3. Cum ati ajuns internat in spitalul nostru?

  

4. Sunteti la prima internare in spitalul nostru sau la o reinternare?

  


In timpul acestei internari:

5. Ati facut baie la internare?
  
 
6. Ati fost primit cu amabilitate de la inceput?
  
 
7. La internare, ati fost insotit pe sectie de:
  
 
8. In timpul explorarilor la alte sectii / unitati medicale ati fost insotit de personal medical?
  
 
9. Ati primit la internare informatii referitoare la drepturile si obligatiile pacientului in spitalul nostru?
  
 
10. (Q10) In cadrul spitalului sunt afise care sa prezinte drepturile si/sau obligatiile pacientilor/asiguratilor?
  
 
11. Ati avut complicatii post-operatorii ?
(pentru sectiile chirurgicale)
  
 


12. Va rugam sa acordati calificative pentru:

(Q8) Cum apreciati, din punctul de vedere al confortului, urmatoarele conditii din spital?

a) iluminatul spatiilor, incaperilor din spital
  

b) temperatura din spital
  

c) programul de primire a vizitelor
  

d) calitatea lenjeriei si conditiile de cazare din salon
  

e) calitatea si functionalitatea grupurilor sanitare
  

f) calitatea meselor servite / distribuirea hranei
  

g) curatenia generala din spital
  
 

In ce masura urmatoarele afirmatii sunt adevarate ?

(Q3) In ce masura urmatoarele afirmatii despre MEDICUL care v-a tratat sunt adevarate ?

a) mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient
  

b) a raspuns la intrebarile puse de mine
  

c) s-a ocupat cu atentie de cazul meu
  

d) a inteles problemele mele medicale
  

e) a manifestat interes in rezolvarea problemei mele medicale
  

f) m-a informat, pe intelesul meu, despre diagnostic, tratament, prognostic, si, eventual, riscul operator si complicatiile care pot sa apara pe parcursul spitalizarii
  

g) mi-a acordat atentie sporita dupa interventia chirurgicala
  
 

(Q4) In ce masura urmatoarele afirmatii despre ASISTENTELE MEDICALE / ASISTENTII MEDICALI sunt adevarate ?

a) mi-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient
  

b) a raspuns la intrebarile puse de mine
  

c) a respectat orele de administrare a tratamentului recomandat de medic
  

d) a inteles problemele mele medicale
  

e) a manifestat interes in tratarea mea
  

f) mi-a acordat atentie sporita dupa interventia chirurgicala
  
 

(Q5) In ce ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medico-sanitare despre...?

a) cum va decurge examinarea medicala
  

b) cum se recolteaza probele de sange / biologice
  

c) modul de administrare a medicamentelor
  

d) rezultatul analizelor dumneavoastra
  

e) riscurile unei operatii/ interventii chirurgicale / ale tratamentului recomandat de medic
  

f) consecintele unui posibil refuz / opririi actului medical recomandat de medic
  

g) posibile tratamente alternative pentru afectiunea dvs.
  
 

In ce masura sunteti multumit de:

a) comportamentul si atitudinea personalului de la primire
  

b) comportamentul si atitudinea infirmierelor
  

c) comportamentul si disponibilitatea personalului, in general
  
 

13. (Q7) Pe perioada internarii medicamentele si materialele sanitare au fost asigurate:
 
  
 
14. Fiolele au fost deschise in fata dvs?
  
 
15. In situatia in care ati solicitat si alte tipuri de servicii intraspitalicesti (nevoi de natura spirituala, psihologica, functionala, sociala) acestea v-au fost oferite?
  
 
16. (Q6) Pe perioada internarii ...?
ati solicitat serviciile unui medic preferat
ati primit serviciile unui medic preferat
ati solicitat si o alta opinie medicala, referitoare la diagnosticul medicului curant, pe perioada internarii
ati primit o alta opinie medicala, pe perioada internarii
 
17. Cum ati autoevaluat starea dvs de sanatate la externare?
  
 
18. Ati sesizat orice forma de conditionare a ingrijirilor de care ati avut nevoie?
  
 
19. Ati simtit nevoia sa recompensati prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atentie din partea acestora?
  
 
20. (Q11) Carui personal ati oferit din propria initiativa bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit?
medicilor
asistentelor medicale / asistentilor medicali
infirmierelor
personalului auxiliar (agenti paza, etc.)
 
21. (Q12) Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre personalul spitalului?
de catre medici
de catre asistentele medicale / asistentii medicali
de catre infirmiere
de catre personalul auxiliar (agenti paza, etc.)
 
22. (Q9.1) In momentul intocmirii documentelor de externare ati fost informati de suma cheltuita pentru spitalizarea dvs prin oferirea unei copii a decontului de cheltuieli ?
  
 
23. (Q9.2) V-ati gandit sa solicitati informatii despre suma cheltuita pentru spitalizarea dvs. (decontul de cheltuieli) ?
  
 
24. (Q1) Tinand cont de toate cele mentionate mai sus, cat de multumit sunteti, in general, de:
a) calitatea serviciilor medicale primite in acest spital?

  
b) modul in care v-au fost respectate drepturile de pacient?

  
 
25. (Q2) Cat de multumit ati fost de...?
a) timpul de asteptare pana la prima examinare de catre medic in cadrul sectiei in care ati fost internat?

  
b) modul in care ati fost consultat de medicul curant (care v-a ingrijit in sectie)?

  
c) tratamentul primit in perioada de spitalizare?

  
 
26. Daca ar fi necesar sa va reinternati ati opta tot pentru Spitalul Orasenesc Tg. Bujor ?
  
 
27. Daca un apropiat / prieten / alta persoana ar avea nevoie de un serviciu medical despre care stiti ca este disponibil aici i-ati recomanda sa vina?
  
 
28. (Q13) Cunoasteti faptul ca puteti sesiza, prin consiliul de etica al spitalului, orice fapta care incalca etica sau deontologia medicala (atitudine lipsita de profesionalism, lipsa consimtamantului informat al pacientului, alte incalcari ale drepturilor pacientului, conditionarea actului medical, s.a.) ?
  

 
29. Dupa perioada petrecuta aici, va rugam sa mentionati:
a) un lucru pozitiv care va vine in minte
      
b) ce nu v-a placut
      
 
30. Mentionati alte sugestii/observatii pe care le aveti in atentia conducerii spitalului pentru imbunatatirea serviciilor oferite (maxim 500 caractere):
    
 
Copyright © 2015 - Spital Orasenesc Tg. Bujor